۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
کد خبر: 467342

قدس آنلاین - کرمان : فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری زنی که مبلغ ۱۴۰میلیون ریال را از یک مدیر بنگاه املاک کلاهبرداری کرده بود، خبر داد .

کلاهبرداری۱۴۰میلیونی در سیرجان

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: در پی شکایت مدیر یک بنگاه معاملاتی املاکی مبنی بر این که زن جوانی ، با ارائه تعداد اوراق برگ واگذاری زمین و چندین صورتجلسه و اسناد مربوط به شهرداری ، وی را فریب داده و مبلغ ۱۴۰میلیون ریال از وی کلاهبرداری است ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی سیرجان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و انجام تحقیقات فراوان سرانجام این زن جوان شناسایی و دستگیر شد و تعدادی برگ واگذاری جعلی از مخفیگاه وی کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازجویی های پلیس مشخص شد این زن کلاهبردار با تهیه اوراق جعلی واگذاری زمین ، به بهانه اینکه قادر است از ارگان های دولتی زمین دریافت کند ، اقدام به فریب طعمه های خود می کرده است . 

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ضمن اشاره به اینکه متهم پس از جمع آوری مستندات جرم ارتکابی تحویل مراجع قضایی شد ، به مردم توصیه کرد: هوشیار باشند و فریب افراد کلاهبردار را نخورند و با تحقیق و بررسی کامل، خرید خود را انجام دهند و در هنگام خرید زمین و املاک از ادارات دولتی مانند شهرداری ، مسکن و شهرسازی و اداره ثبت اسناد استعلام کنند و از وجود عینی ملک مورد معامله مطمئن شوند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.