قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: از توضیحات وزیر کشور در پاسخ به سؤالم در خصوص فقدان نظارت فرمانداران بر مصوبات و عملکرد شوراها قانع نشدم.

فساد شورای شهر تبریز کار درست وزیر کشور داد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز با بیان اینکه از توضیحات وزیر کشور در پاسخ به سئوالم در خصوص فقدان نظارت فرمانداران بر مصوبات و عملکرد شوراها قانع نشدم، اظهار داشت: در جلسه گذشته کمیسیون شوراها و امور داخلی، آقای رحمانی فضلی برای پاسخ به سوالات نمایندگان مردم حاضر شد که اینجانب پس از استماع سخنان ایشان از پاسخ وی قانع نشدم و کمیسیون سئوال را به صحن ارجاع داد.

بیگی، ضعف فرماندارن در عمل به وظایف قانونی در خصوص شوراها را عامل مخدوش شدن اعتماد مردم به شوراها دانست و گفت: فقدان نظارت عوامل محلی وزارت کشور مسبب بروز مشکلاتی عدیده‌ای در شوراها گشته است که نمونه بارز آن را می‌توان در انحلال شورای شهر مرند و پرونده فساد شورای شهر تبریز مشاهده کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه در جلسه گذشته کمیسیون، نمایندگان سوال اینجانب از وزیر کشور را ملی تشخیص دادند، اظهار داشت: در این نشست سوالات آقایان حاجی دلیگانی و کواکبیان نیز ملی تشخیص داده شد و به صحن ارجاع شد.

وی اضافه کرد: سئوال آقای حاجی دلیگانی در خصوص عدم ساماندهی و حضور اتباع بیگانه در کشور بود که ایشان نیز از توضیحات آقای رحمانی فضلی قانع نشد و آقای کواکبیان نیز حاضر به استماع توضیحات وزیر کشور در خصوص پرونده پدیده شاندیز نگشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوال از وزیران ظرفیتی قانونی برای پیگیری مطالبات مردمی است، اظهار امیدواری کرد؛ هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی موعد حضور وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن علنی را نزدیکترین زمان ممکن تعیین کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.