مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: ماموریت اصلی بنیاد فرهنگی رضوی توجه به مناطق محروم و الگوشدن مدارس امام رضا(ع) برای سایر مدارس است.

"توجه به مناطق محروم" ماموریت اصلی بنیاد فرهنگی رضوی است

به گزارش قدس آنلاین و  به‌نقل از آستان‌نیوز، محمدتقی فخریان در همایشی که به مناسبت هفته بهداشت روان با عنوان «گفتمان رضوی» برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار مدارس امام رضا(ع) توانستند در کنکور سال جاری بالاترین تراز قبولی را در رشته علوم انسانی به خود اختصاص دهند و این نشان از استعداد بالای دانش آموزان دارد.

وی گفت: مدارس امام رضا(ع) افزون بر 7 هزار دانش‌آموز دارد که 50 درصد آنان در مناطق محروم و 50 درصد دیگر در مناطق برخوردار مشغول تحصیل هستند و همه خدمات به‌صورت رایگان و همانند مناطق برخوردار به دانش آموزان ارائه می‌شود.

فخریان با بیان اینکه این همایش برای دومین سال پیاپی در حال برگزاری است، ادامه داد: اگر قرار است به دانش آموزان خدمتی ارائه شود، مدرسه به تنهایی نمی‌تواند به این هدف برسد، بلکه نیازمند یاری همه به ویژه اولیا و مربیان است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به اظهار رضایت والدین از این همایش بیان کرد: خوشبختانه اولیا این مدارس همواره ارتباط تنگاتنگی با مدرسه داشته اند و در جلسات اولیا و مربیان دلسوزانه مشارکت دارند. امیدواریم بتوانیم در طول سال جلسات مستمری را برگزار کنیم و مهارت‌های لازم برای تک تک اعضای خانواده ارائه دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.