خجسته گفت: پرونده مربوط به کسانی که در بنیاد شهید تخلفاتی را انجام داده بودند به دستگاه های قضایی ارجاع شده است و در حال حاضر قوه قضائیه باید در جهت رسیدگی به این پرونده و تخلفات صورت گرفته وارد عمل شود.

آخرین جزئیات از طرح تحقیق و تفحص از "بنیاد شهید" و "صندوق ذخیره فرهنگیان"

به گزارش قدس آنلاین، امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در گفت و گو بامیزان درباره سرانجام طرح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید اظهار کرد: در حال حاضر مراحل مربوط به بررسی تخلفات صورت گرفته در بنیاد شهید و امور ایثارگران به پایان رسیده است.
وی افزود: پرونده مربوط به کسانی که در بنیاد شهید تخلفاتی را انجام داده بودند به دستگاه های قضایی ارجاع شده است و در حال حاضر قوه قضائیه باید در جهت رسیدگی به این پرونده و تخلفات صورت گرفته وارد عمل شود.
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسدی اقتصادی با اشاره به اینکه لاریجانی  رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به دستگاه قضایی خواستار رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در بنیاد شهید وامور ایثارگران شده است گفت: امیدواریم قوه قضائیه کشورمان به مانند همیشه در جهت بررسی دقیق و برخورد با متخلفین این پرونده وارد عمل شود و راهکارهای لازم را اتخاذ کند.
خجسته پیرامون اینکه طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به کجا رسیده است تصریح کرد: در حال حاضر علی رغم تغییر وزیر آموزش و پرورش تحقیقات نمایندگان مجلس در صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه دارد و ما از طریق مراجع انتظامی قاونی و قضائی پیگیر این موضوع هستیم تا بتوانیم گزارش جامعی را پیرامون تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و تخلفاتی که در این صندوق صورت گرفته است را ارائه دهیم.
وی افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان دستگیر شده است روند خوبی در این پرونده از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است و امیدواریم به نتایج لازم در این راستا دست پیدا کنیم.
رئیس مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از افراد پیرامون  پرونده تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان دستگیر شده اند خاطر نشان کرد: با تو جه به حجم تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان بدون شک تحقیق و تفحص از این صندوق که ۳ الی ۶ ماه زمان می برد.
وی در پایان به تاکید کرد: پس از تکمیل گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.