مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: نخبگان قرآنی خراسان رضوی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه ۸ مقام برتر کسب کردند.

کسب ۸ مقام برتر توسط نخبگان قرآنی خراسان رضوی در مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی گفت: روز گذشته مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آقایان با معرفی نفرات برتر در استان گیلان به کار خود پایان داد.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه در بخش آقایان ۳۴ متسابق به این مسابقات اعزام شد،  افزود: در این مسابقات ۸ نماینده شایسته خراسان رضوی توانستند مقام های برتر این مسابقات را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: در رشته قرائت حامد علیزاده و امیر لعل اول رتبه ممتاز این مسابقات را کسب کردند.

حسینی اظهار کرد: در رشته حفظ کل رضا گلشاهی رتبه ممتاز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی نیا،محمدرضا جاهدی نیا رتبه عالی این مسابقات را ازآن خود کردند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف استان با اشاره به اینکه مسابقات بخش آقایان از ۲۵ لغایت یکم آبان ماه برگزار شد، گفت: احسان محمدی و سیدحجت ترحمی به ترتیب رتبه های ممتاز و عالی این مسابقات در رشته ترتیل را بدست آوردند.

وی افزود: حمزه یزدانی فر در رشته ابتهال موفق به کسب مقام پنجمی این مسابقات شد و در طرف ستاد برگزاری این مسابقات تقدیر شد.

حسینی گفت: مراسم استقبال از نمایندگان شایسته این مسابقات شب گذشته با حضور مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در محل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.