رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی گفت: امسال بیش از۸۰۰ هزار دانش‌آموز در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی شرکت می‌کنند که از این تعداد قریب به ۶۵ هزار نفر به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شوراهای دانش آموزی استان انتخاب می‌شوند.

 ۶۵ هزار نفر به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شوراهای دانش آموزی خراسان رضوی انتخاب می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، فرهاد قاسم‌پور، با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی بستری برای تربیت مدیران آینده این سرزمین است، اظهار داشت: انتخابات شوراهای دانش آموزی استان امروز (دوشنبه) همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۹ صبح در مدارس استان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی افزود: بهترین و مؤثرترین بستر برای ‌فرآیند تربیت مدیران آینده کشور در آموزش و پرورش، شوراهای دانش آموزی مدارس است.

وی با بیان اینکه در این بستر دانش آموزان توانمندی‌ها و داشته‌های خود را در رقابت با دیگران در معرض انتخاب سایر دانش‌آموزان قرار می‌دهند، گفت: دانش‌آموزان منتخب تلاش می‌کنند نماینده‌ای صادق و کارآمد برای دانش‌آموزان مدرسه خود باشند و با مشارکت در فعالیت‌ها وبرنامه‌های مدرسه برای ورود به عرصه‌های اجتماعی در آینده تمرین می‌کنند.

قاسم‌پور افزود: امسال پیش‌بینی‌های ما حکایت از حضور بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی دارد که از این تعداد قریب به ۶۵ هزار نفر به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شوراهای دانش آموزی استان انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: ستادهای اجرایی این انتخابات برابر جدول زمان بندی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان تشکیل شده و تعرفه‌های رأی مورد نیاز چاپ و آماده شده است که از روز اول آبان ماه در اختیار مدارس قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی با تأکید بر اهمیت این انتخابات برای پرورش مدیران فردا در یک فرآیند مردم سالار تصریح کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی با حضور مسئولان آموزش و پرورش، فرمانداران، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در مدارس استان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.