معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: فرمانداران شهرستان‌های خوشاب و نیشابور به زودی معرفی می‌شوند.

فرمانداران شهرستان‌های خوشاب و نیشابور به زودی معرفی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدجواد حسینی گفت: سیاست‌های 18 گانه‌ای که مقام معظم رهبری به عنوان راهبردهای انتخابات مطرح کرده‌اند در خراسان‌رضوی به‌صورت وظیفه دستگاهی بین بخش‌های مختلف تقسیم شده‌اند. وظایف هر یک از دستگاه‌ها متناسب با راهبردهای انتخابات مشخص شده و هر کدام باید با دقت تمام به انجام امور محوله اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌ رضوی در ارتباط با تغییرات فرمانداران در سطح استان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 2 شهرستان در استان یعنی خوشاب و نیشابور فرماندار نداشته و با توجه به نزدیک‌شدن به دوران انتخابات باید برای آن‌ها فرماندار تعیین کرد چرا که برگزاری انتخابات با سرپرستی فرمانداری امکان‌پذیر نیست.

حسینی بیان کرد: تغییرات فرمانداران بر مبنای ارزیابی عملکرد آنان در حوزه‌های مختلف بوده و تابع جریانات سیاسی نیست بلکه با توجه به پایش لحظه‌ای آنان در هر زمان که نیاز به تغییر باشد اقدامات لازم برای این امر انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: هر فرمانداری در هر لحظه‌ای ممکن است به علت برخی از اقدامات مخرب تغییر کرده و به غیر از این ساز و کار نظارت و ارزیابی برای عملکرد آنان در نظر گرفته شده که در مورد تثبیت و یا تغییر افراد در جایگاهشان از آن نیز استفاده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.