مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شرکت حمل و نقل متهم به قاچاق کالا در لطف‌آباد شناسایی و مدیر آن به جریمه سنگین نقدی محکوم شد.

شناسایی شرکت حمل و نقل متهم به قاچاق کالا در لطف‌آباد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی حمیدرضا کریم با اشاره به شناسایی شرکت حمل و نقل متهم به قاچاق کالا در لطف‌آباد، گفت: براساس اعلام جرم گمرک لطف آباد مبنی بر وقوع تخلف قاچاق کالا توسط یک شرکت حمل و نقل موضوع در دستور کار شعب تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مراحل تحقیقات اولیه مشخص شد دو دستگاه کامیون حامل انواع پوشاک متعلق به یک شرکت حمل و نقل پس از بارگیری این محموله از گمرک لطف‌آباد متعهد به تحویل کالاها به گمرک پیرانشهر شدند که متاسفانه با تبانی و اقدامات از پیش تعیین شده و با هماهنگی  این محموله  به‌جای تحویل به گمرک مقصد به منظور خروج از کشور  از تهران سر درآورده که این خود مصداق بارز قاچاق کالا است.

کریم بیان کرد شعبه هشتم تعزیرات حکومتی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز پس از احضار متهمان و انجام تحقیقات لازم در این زمینه تخلف و بزه انتسابی را وارد دانسته و بنا بر اعلام جرم گمرک و همچنین نحوه دفاعیات بلاوجه متهمان در مراحل رسیدگی اقدام به صدور رای محکومیت برای آنان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این شعبه متهمان موصوف را را به پرداخت مبلغ 22 میلیاردریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که این رای با تایید شعبه عالی تجدیدنظر سازمان تعزیرات حکومتی قطعیت یافته و هم‌اکنون در اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان خراسان‌رضوی در حال اجرا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.