قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد از برگزاری جشنواره فروش ارزاق عمومی در فروشگاه‌های منتخب شهر ما خبر داد و گفت: در جشنواره فروش ویژه ارزاق عمومی تمامی کالاهای ارزاق عمومی به غیر از قند، شکر، برنج، روغن و لبنیات با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

برگزاری جشنواره فروش ارزاق عمومی با تخفیف ۳۰ درصدی در فروشگاه‌های منتخب شهر ما
احمد محبی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: جشنواره فروش ویژه ارزاق عمومی در فروشگاه‌های منتخب  شهر ما با اعمال ۳۰ درصد تخفیف برای تمامی کالاها به غیر از لبنیات، برنج، قند، شکر و روغن آغاز می شود.
وی با اشاره به پراکندگی مناسب فروشگاه‌های منتخب در سطح شهر و به خصوص مناطق کم برخوردار گفت: برای بهره‌مندی تمامی شهروندان از این جشنواره فروش، در تمامی مناطق سطح شهر فروشگاه‌هایی معرفی شده اند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد با بیان اینکه این جشنواره در فروشگاه‌های منتخب شهرما برگزار می‌شود، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند برای بهره‌مندی از تخفیفات این دوره به فروشگاه‌های شهرما شریعتی، حجاب و استاد یوسفی واقع در قاسم آباد، پنج تن در خیابان پنج تن، غدیر واقع در ایستگاه قطار شهری غدیر، فلسطین، مهرآباد، بهار در بولوار خواجه‌ربیع، ابوذر، و میثاق مراجعه کنند.
محبی بیان کرد: این جشنواره از چهارم تا ششم آبان ماه در فروشگاه‌های منتخب شهر ما برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.