آقای خاص از بازیکنانش توقع دارد نسبت به باخت سنگین از چلسی واکنش نشان داده و مردانه بازی کنند.

حمله مورینیو به بازیکنان منچستر یونایتد/ مرد می خواهیم نه بچه!

به گزارش قدس آنلاین، باخت سنگین ۴ بر صفر یکشنبه از چلسی به شدت باعث ناراحتی ژوزه مورینیو شده است. مربی پرتغالی معتقد است بازیکنانش به هیچ‌وجه در اندازه‌های خود در استمفوردبریج ظاهرنشدند و همین امر، عاملی بود تا از ثانیه ۳۰ بازی، دروازه‌ خود را به روی حریف آبی‌پوش بازشده ببینند.

وی امیدوار است برای بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در جام اتحادیه، بازیکنانش واکنش نشان داده و با تمام وجود بازی کنند.

مورینیو اظهار داشت: ترجیح می‌دادم بازی بعدی ما در لیگ برتر باشد. حس بدی با توجه به نتایج‌مان در لیگ برتر هست. و هم اکنون فاصله ۶ امتیازی با بالانشین‌ها بوجود آمده است. دوره بسیار بدی از مسابقات را تجربه می‌کنیم.در هفته جاری امتیازاتی از دست دادیم.حتی در بازی ما مقابل استوک‌سیتی که فوق‌العاده بازی کردیم و به تساوی یک بر یک رسیدیم، امتیازاتی از دست دادیم.حال لازم است که برنده مسابقات شویم.نمی‌گویم بازی های راحتی داریم. اما بازی با بارنلی را در پیش داریم. همینطور مسابقه با سوانسی، وستهام، ساندرلند و میدلزبورو .این یعنی که باید برنده شویم.

آقای خاص همچنین عنوان کرد: ۴، ۵ تیم بالای جدول مقابل هم همانگونه که ما برابر چلسی و لیورپول بازی کردیم، بازی می‌کنند.آنها هم به هم به میدان می‌روند و امتیازاتی را از دست می‌دهند. ما هم در حال حرکت هستیم. اما جاده‌ای که در آن راه می‌رویم، عریض نیست.جدی بگویم بسیار بسیار ناراحت هستیم.اما این تکرار می‌کنم ناراحتی برای بچه ها نیست. بلکه برای مردان است.ما باید مرد باشیم و مردانه برای بازی‌های بعدی کار کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.