وزیر دفاع گفت: صنایع دفاعی را به شبکه گسترده در سطح ملی تبدیل کرده‌ایم و ظرفیت بخش‌های صنعتی را تا ده برابر افزایش داده‌ایم.

ایران هیچ گونه گره ای در تولید صنایع دفاعی ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش فصلی مدیران ارشد وزارت دفاع طی سخنانی گفت: در برنامه چهار ساله این وزارتخانه به آمایش صنایع دفاعی توجه جدی شده است که بر همین مبنا واحدهای اجرایی همه سازمان های صنعتی خود را از شهرها منتقل کردیم و تلاش شد به سمت قطب صنعتی و فناورانه حرکت کنیم تا از موازی کاری ها خودداری شود.
وی با اشاره به اینکه در به‌روزسازی و نوسازی صنایع توفیقات خوبی داشته ایم، گفت: صنایع دفاعی را به شبکه گسترده در سطح ملی تبدیل کرده ایم و ظرفیت بخش‌های صنعتی را تا ده برابر افزایش داده ایم.
وزیر دفاع تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ما این بود که منطق درستی بر اداره وزارت دفاع حاکم شود و هم اکنون سازمان‌ها بر مبنای ارکان شان هدایت می‌شوند.
سردار دهقان افزود: حل مسائل با نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های وزارت دفاع در دولت تدبیر و امید بوده است و پاسخگویی به نیروهای مسلح به علت اینکه مطالبه‌گری‌شان همیشه رو به افزایش است، بسیار سخت است اما با این وجود تعهدات‌مان را به نیروهای مسلح جواب دادیم و از برنامه جلو هستیم.
وی همچنین اظهار داشت: در سطح ملی هم با وجود برخی مخالفت ها در بحث ستاد بحران و آتش سوزی ها ورود کردیم و در توافق با سازمان مدیریت، محیط زیست و وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد شیلات، سازمان جنگل ها و محیط زیست
را تجهیز کنیم که تا پایان امسال این برنامه محقق می شود.
سردار دهقان افزود: امروز قادریم در بخش ریلی، حمل و نقل عمومی، هوایی و نفت و گاز ماموریت و مسئولیت بپذیریم.
وی خاطر نشان کرد: ما امروز هیچ گره فناورانه در تولید صنایع دفاعی نداریم و تنها مشکل ما بحث منابع و بودجه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.