عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه احتمال رأی‌آوری دانش‌آشتیانی در مجلس پایین است گفت: با توجه به اینکه 8 ماه از عمر دولت بیشتر باقی نمانده آمدن وزرای جدید باعث نمی‌شود اتفاق خاصی در وزارتخانه‌های تحت‌امر آنها بیفتد.

با آمدن وزرای جدید دراین زمان اندک از عمر دولت دنبال معجزه نباشید/ احتمال رأی‌آوری دانش‌آشتیانی پایین است

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس گفت: آقای فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی وزیر پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش در ماجرای فتنه اقداماتی را داشت که به همین خاطر در مجلس نهم نیز برای تصدی وزارت علوم نتوانست رای اعتماد بگیرد.
وی افزود: با توجه به سابقه دانش‌آشتیانی در فتنه ۸۸ در مورد وی ابهام وجود دارد و احتمال رای‌آوری وی در مجلس هم پایین است.
عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه هر سه وزیر پیشنهادی پیش از این و در مجلس نهم نتوانستند از نمایندگان رای اعتماد بگیرند، اظهار داشت: حدود ۸ ماه به پایان کار دولت بیشتر زمان وجود ندارد و آمدن وزرای جدید هم باعث نمی‌شود که اتفاق خاصی در حوزه کاری وزارتخانه‌های مورد نظر بیفتد.
پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی دولت و اینکه حدود ۸ ماه به پایان کار دولت باقی مانده در این مدت نمی‌توان از وزارتخانه‌هایی که برای آنها وزیر به مجلس معرفی شده است انتظار معجزه داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.