قدس آنلاین - ساری - حسین احمدی: فرمانده سپاه ناحیه میاندورود از ساخت ۸ واحد مسکونی برای محرومین خبر داد.

ساخت ۸ خانه محروم در شهرستان میاندرود

سرهنگ حسین جناسمی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با بیان اینکه خانه های محروم در قالب اردوهای جهادی ساخته می شود، افزود: با همت خیرین این واحدهای مسکونی در هفته بسیج تحویل خانواده های محروم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج بیش از ۱۲ پروژه اقتصاد مقاومتی به بهره برداری خواهد رسید، تاکید نمود: د رراستای اقتصاد مقاومتی درنظر داریم به سمت صنایع تبدیلی برویم چراکه بسته بندی محصولات کشاورزی معضل اصلی منطقه است.

فرمانده سپاه ناحیه میاندورود همچنین از رزمایش کوی و برزن و دفاع از جنگل در این شهرستان خبر داد و گفت: رزمایش آمادگی گردان‌های سپاه طی دو روز در روستای "اوسا" میاندورود و متفاوت تر از دیگر شهرهای استان با عنوان دفاع از جنگل برگزار میشود.

سرهنگ جناسمی افزود: به دلیل اتصال شهرستان میاندورود به جنگل این رزمایش برای تهدیدات احتمالی از سوی جنگل پیش‌بینی شد که گردان شرکت کننده در این رزمایش تمرین مبارزه با دشمن در سطح جنگل را تمرین میکند.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش دیگری نیز در این شهرستان با عنوان رزمایش کوی و برزن ۱۳ و ۱۴ آبان‌ ماه برگزار و ضمن تمرین تاکتیکی فردی و گروهی، میزان آمادگی نیروهای شرکت کننده در این رزمایش مورد بررسی قرار میگیرد.

جناسمی اضافه نمود: نیروهای ما باید آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات دشمنان در تهدیدات سخت، نیمه ‌سخت و نرم را داشته باشند و این آمادگی در اینگونه رزمایش‌ها شکل می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.