رییس بنیاد مستضعفان با بیان این که امروز هیچ شرکت پیمانکاری مشغول به کار در آزادراه تهران-شمال به کارگران بدهکار نیست، گفت: شرکت ارسا در پرداخت مطالبات کارگران بدسلیقگی کرد.

در پرداخت حقوق کارگران آزادراه شمال بد سلیقگی شد

محمد سعیدی‌کیا در گفت وگو با ایلنا گفت: در حال حاضر پیمانکاران آزادراه تهران-شمال بدهی به کارگران ندارند و تمام بدهی‌ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در مورد اخیر که کارگران این پروژه نسبت به عدم پرداخت‌ها اعتراض کرده بودند، علت،  بدسلیقگی در پرداخت‌ها بوده است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این که در حال حاضر تمام صورت وضعیت‌ها به موقع پرداخت می‌شود و هیچ کارگری از وضعیت پرداخت‌ها شکایتی ندارد، ادامه داد:  کارگران تجمع کننده، نیروی کار متعلق به شرکت پیمانکاری ارسا یکی از پنج پیمانکار ایرانی مشغول به کار در آزادراه تهران شمال بودند.

همچنین مصطفی زاده، رییس هیات مدیره شرکت پیمانکاری ناودیس راه- یکی از پیمانکاران قطعه یک آزادراه شمال- به خبرنگار ایلنا گفت: در کمتر از سه روز صورت وضعیت پرداخت می‌کنیم و در حال حاضر هیچ مشکلی از بابت پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ماه گذشته حدود 70 نفر از کارگران قطعه یک آزادراه تهران-شمال در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان بیش از یک هفته در محوطه کارگاه و استراحتگاه  کمپ خود تجمع کرده بودند و به گفته کارگران مجموع مطالبات کارگران آزاد راه تهران–شمال  چهار ماه و نیم مزد معوقه بوده است که گویا شرکت پیمانکاری مذکور نسبت به پرداخت بدهی های خود به کارگران اقدام کرده است.  

گفتنی است، بنیاد مستضعفان مجری طرح آزادراه تهران - شمال است و در انتخاب پیمانکاران این پروژه نقش موثر دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.