قدس آنلاین - زاهدان : رضا کیخا اظهار داشت: بیشترین آمار نام نویسی شدگان برای این سفر معنوی در سیستان و بلوچستان به ترتیب با ۲ هزار و ۴۶۶ نفر به زاهدان و هزار و ۲۹۱ نفر به زابل اختصاص دارد

نام نویسی ۴هزار زائر سیستان و بلوچستان برای پیاده روی اربعین حسینی

مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون چهار هزار نفر از مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در عتبات عالیات نام نویسی کرده اند.

رضا کیخا اظهار داشت: بیشترین آمار نام نویسی شدگان برای این سفر معنوی در سیستان و بلوچستان به ترتیب با ۲ هزار و ۴۶۶ نفر به زاهدان و هزار و ۲۹۱ نفر به زابل اختصاص دارد.

وی افزود: تاکنون برای هزار و ۶۶ نفر از نام نویسی شدگان استان در سامانه سماح ویزا صادر شده است. وی گفت: سازمان حج و زیارت با هدف تسهیل در روند صدور ویزا و اعزام زائران اربعین، ساماندهی و برنامه ریزی برای عزیمت زائران به نقاط مرزی کشور اقدام به طراحی و توسعه سامانه سماح کرده است. مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نام نویسی در این سامانه از نیمه دوم مرداد ماه آغاز شده است گفت: با توجه به اعلام قبلی سازمان حج و زیارت تمام زائران می توانند با مراجعه مستقیم به سامانه اینترنتی سماح به آدرس samah.haj.ir و یا مراجعه به ۱۱ دفتر مجاز زیارتی استان نسبت به نام نویسی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اقدام کنند.

کیخا با بیان اینکه آخرین مهلت نام نویسی تا ۲۰ آبان در نظر گرفته شده است از زائران خواست نام نویسی در پیاده روی اربعین حسینی را به روزهای آخر موکول نکنند تا برای دریافت ویزا و خدمات بهتر با مشکل مواجه نشوند. وی به تمام افرادی که می خواهند به منظور پیاده روی اربعین نام نویسی کنند توصیه کرد: در گروههای پنج نفر به بالا باشند، زیرا برای افراد زیر پنج نفر ویزا به سختی صادر می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.