عضو فراکسیون تغییر و اصلاح در پارلمان لبنان عنوان کرد میشل عون دوشنبه به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

چه کسی رئیس جمهور لبنان می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، آلن عون عضو فراکسیون تغییر و اصلاح در پارلمان لبنان تاکید کرد هر چیزی قبل و بعد از جلسه انتخاب رئیس جمهور در سی و یکم اکتبر (دوشنبه هفته آینده) قابل بحث و بررسی است اماهیچ چیز نمی تواند مانع برگزاری جلسه روز دوشنبه شود.

وی خاطرنشان کرد بررسی هر ایده‌ای به شرط آن که روی اجرای به موقع انتخابات تاثیر نگذارد و جریان مسایل را تغییر ندهد قابل بررسی است.

آلن عون تاکید کرد تشکیل دولت ضرورتی اساسی است و قانون انتخابات از اولویت های مرحله بعدی است که باید در اولین فرصت تصویب شود تا انتخابات پارلمانی بر اساس قانون جدید برگزار گردد.

عون در ادامه افزود: ما از جلسه روز دوشنبه مطمئن هستیم.  در این روز میشل عون رئیس حزب تغییر و اصلاح به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد و ما از هر مساله ای که در تکمیل فرایند گفت و گو کمک کند استقبال می کنیم.

وی تاکید کرد چیزی که الان برای ما مهم است و بحث و جدل های داخلی حول محور آن می چرخد مرحله بعد از انتخابات و دوران جدید است.

عون خاطر نشان کرد توافق ها میان میشل عون و احزاب باعث تحکیم ثبات در مرحله آینده می شود زیرا وی به دنبال اوهام نیست بلکه به دنبال رفتن به سوی مرحله توافق ها و عبور از موانع بعد از انتخابات است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.