۷۱ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر دفاع خواستار تسری قانون استخدامی نیروی انتظامی به کارکنان ارتش و سپاه در موضوع احتساب ارشد تحصیلی در نیروهای مسلح شدند.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.

بر این اساس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری به وزیر نفت از عدم تبدیل وضعیت ایثارگران این وزارتخانه انتقاد کرد.

علاوه بر این، پروانه مافی، ذوالقدر، اولاد قباد، جلودارزاده، سلحشوری، صادقی، محجوب، طیبه سیاوشی، نمایندگان مردم تهران و کولیوند نماینده کرج در تذکری به وزیر نیرو بر ضرورت نظارت مؤثر بر عملکرد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تاکید کردند.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد نیز به همراه ۷۰ نماینده دیگر در تذکری به وزیر دفاع خواستار ارائه توضیحات در خصوص علت عدم اجرای قانون در مورد تسری مواد ۷۹ و ۸۲ قانون استخدامی نیروی انتظامی به کارکنان ارتش و سپاه در مورد احتساب ارشد تحصیلی در نیروهای مسلح شدند.

همچنین علیم یارمحمدی، یحیی کمالی پور، محمدرضا نجفی و شادمهر کاظم‌زاده در تذکری به وزیر فرهنگ خواستار لزوم بازنگری در فرآیند انتخاب نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت شدند.

علاوه بر این، علیم یارمحمدی نماینده زاهدان، علی کرد نماینده خاش در تذکری به رئیس جمهور از عدم توازن برخی استانداردهای آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان با سایر استان های کشور انتقاد کردند. همچنین خواستار ارائه توضیح در مورد علت بروکراسی ناکارآمد در آموزش و پرورش و تبدیل محیط فرهنگی این وزارتخانه به محیط سیاسی و عزل و نصب های سیاسی و قومی شدند.

۱۳ نماینده تهران نیز در تذکراتی به وزیر نیرو و وزیر کشاورزی بر لزوم رسیدگی عاجل به فرونشست‌ها در تهران بزرگ تاکید کردند. این نمایندگان شامل سیده فاطمه حسینی، سیده فاطمه ذوالقدر، فاطمه سعیدی، بهروز نعمتی، فرید موسوی، محسن علیجانی، ناهید تاج الدین، محمدعلی وکیلی، مهدی شیخ، طیبه سیاوشی، نمایندگان مردم تهران و علی اصغر یوسف نژاد، نماینده ساری و سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین و معصومه آقاپورعلیشاهی نماینده مردم شبستر هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.