سایت افشاگر ویکی‌لیکس فاش کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیلاری کلینتون را برای ریاست جمهوری آمریکا بر رقیب جمهوری‌خواهش ترجیح می‌دهد.

رای نتانیاهو چیست ، کلینتون یا ترامپ؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا  ، ویکی‌لیکس با انتشار یکی از ایمیل‌های رئیس کمپین تبلیغاتی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد این ایمیل نشان می‌دهد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی کلینتون را به دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواهش ترجیح می‌دهد. باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا نیز این نظر را دارد.

پایگاه ویکی‌لیکس تصریح کرده که در پیام سفیر سابق آمریکا در اتحادیه اروپا آمده که نتانیاهو به وی گفته است که دوستی کلینتون با اسرائیل بیشتر از کاخ سفید است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
    0 0
    اقای نتانیاهو در کل همه ی ملت های جهان بغیر از مردم امریکا میدانند که ریاست جمهوری کشوری قدرتمند وبزرگ باید در بند وذلیل شما باشد البته اکثر دولت مردان کشورهای غربی همین طور هستند حقیقتا که در مورد مهار کردن سیاست مداران بعنوان عروسک خیمه شب بازی خوب عمل کرده اید درست است که شما دشمن درجه یک امت اسلامی هستید اما همینکه توانستید این همه تسلط بر سیاسیون جهان غرب داشته باشید خودش بتنهایی کار بس بزرگی میباشد این راهم بدانید ملت های اروپایی خودشان را بخواب زده اند کسی نمیتواند انها را بیدار کند پس حالا حالا ها وقت دارید که حداکثر استفاده را از سیاسیون اروپایی نمایید