قدس آنلاین – خوزستان – زهره کریمی : سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری اهواز از برگزاری نشست مشترک با حضور برخی اساتید هیئت‌علمی دانشگاه، تشکل‌های غیردولتی فعال در عرصه گردشگری با رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز خبر داد.

برگزاری نشست تشکل‌های غیردولتی در راستای توسعه گردشگری شهر اهواز

غلامرضا جلیلی نیا اظهار کرد: در نشستی که با حضور دکتر شیرمردی رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه و تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در عرصه گردشگری برگزاری شد راهکارهای تعامل میان مدیریت شهری و این تشکل‌ها بررسی شد.

وی افزود: دکتر شیرمردی در این نشست قول همکاری شهرداری اهواز با تشکل‌های مردم‌نهاد در این زمینه را دارد و قرار شد که راهکارهای تعامل بیشتر در چهارچوب قانون بررسی و ارائه شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری اهواز عنوان کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد بازوان میراث فرهنگی به شمار می‌آیند و باید از آن‌ها حمایت کرد و برگزاری نشست‌های مستمر در این زمینه به این دلیل است که راهکارهای حمایتی از این نهادهای مردمی مشخص و برای عملی شدن آن‌ها گام‌هایی برداشته شود.

جلیلی نیا با اشاره به اینکه تشکل‌های مردم‌نهاد در کلان‌شهر اهواز جلسات مستمری با محوریت اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اهواز برگزار می‌کنند، افزود: این نشست‌ها به‌صورت تخصصی و مستمر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.