قدس آنلاین - یزد : معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد فعالیت‌های آموزشی این جمعیت در ۷ ماهه نخست امسال را تشریح کرد.

آموزش بیش از ۱۸ هزار تن در ۷ ماهه نخست امسال توسط هلال احمر یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، احمد لجه با اشاره به برگزاری دوره‌های عمومی، پایه و تخصصی امداد و نجات در 10 شعبه و 3 مرکز امور جوانان هلال احمر استان یزد ، اظهار داشت : در 7 ماهه اول سال‌جاری3 هزار و 896 نفر در دوره‌های عمومی امداد وکمک‌های اولیه 22ساعته و پایه داوطلبی 40ساعته شرکت و گواهینامه دریافت کردند. 

وی افزود : آموزش بیش از 14 هزار شهروند در مناسبتهای خاص همچون هفته هلال احمر و مناسبتهای مذهبی از قبیل محرم و صفر در مکان های مختلف اعم از هیات های مذهبی ، تکایا ، مساجد و غیره برگزار شده است .
 لجه با بیان این‌که 17 دوره تخصصی امداد و نجات ویژه امدادگران و نجات‌گران این جمعیت اعم از خواهر و برادر با همکاری شعب استان و نظارت مرکز علمی کاربردی هلال احمر  برگزار شده است، تصریح کرد: در مجموع 438 نفر از  امدادگران و نجاتگران  فعال در این دوره‌ها که شامل 5 دوره تخصصی امداد و 12 دوره تخصصی نجات بود شرکت کردند.
 معاون جمعیت هلال احمر استان به برنامه‌های آموزشی این جمعیت در 5 ماهه پایانی امسال اشاره و خاطر نشان ساخت : 3 دوره کشوری ، 2 دوره منطقه‌ای و همچنین 23 دوره تخصصی امداد و نجات در سطح شعب استان در برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.