عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هنوز تصمیم قطعی در خصوص استفاده از مرز خسروی ابلاغ نشده است گفت: ما همچنان امیدواریم این مرز برای تردد زوار مراسم اربعین باز شود.

امیدواریم این مرز برای تردد زوار مراسم اربعین باز شود

به گزارش قدس آنلاین، حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو بامیزان، با بیان اینکه هنوز تصمیم قطعی در خصوص استفاده از مرز خسروی برای مراسم اربعین ابلاغ نشده است گفت: ما همچنان امیدواریم این مرز برای تردد زوار مراسم اربعین باز شود.
وی با بیان اینکه با کمی ملاحظه می توان از این مرز برای ایام پیش رو استفاده کرد گفت: قطعا خطراتی که در سالهای گذشته به دلیل وجود داعش در خاک عراق وجود داشت، دیگر امسال وجود ندارد.
فلاحت پیشه در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه داعش امروز سیاست عملیات انتحاری را در پیش گرفته تصریح کرد: سقوط دروازه موصل به معنای پایان افسانه داعش موجب شده که این گروه تروریستی اکنون به سیاست های انتحاری روی بیاورد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در پایان با بیان اینکه ممکن است داعش برای اقدامات تروریستی در مراسم اربعین سالار شهیدان برنامه ریزی هایی را انجام داده باشد خاطرنشان کرد: قطعا نیروهای امنیتی عراق با کمک های مستشاری ایران در برابر این اقدامات انتحاری تدابیر لازم را خواهند اندیشید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.