دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در دیدارهای گذشته این تیم تنها یک گل دریافت کرده و یکی از عوامل موفقیت تیمش بوده است.

رحمتی به روزهای اوج برگشته؟/ او در 5 بازی فقط یک گل خورده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، برای موفقیت یک تیم دروازه‌بان مهم‌ترین پست است. در واقع یک دروازه‌بان خوب می‌تواند یک تیم را به موفقیت برساند، آن هم با هدایت‌ها و دایوهای خوبش و کلین شیت‌ها.

در استقلال اتفاقی رخ داده بود. انگار بمب را وسط قفس توری این باشگاه منفجر کرده بودند. اختلاف‌های موجود بهترین دروازه‌بان دوم لیگ را از استقلال گرفت، طالب‌لو با وجود آنکه دروازه‌بان دوم بود اما در آن چهار دیداری که به میدان رفت دروازه بان مطمئنی نشان داد. او در یکی از مهمترین دیدارها در اهواز و مقابل استقلال خوزستان طوری عمل کرد که استقلال به کورس قهرمانی برگشت، اما او  کنار رفت و رحمتی باقی ماند که عملکردش در دیدار های آخر فصل گذشته از منظر آماری اصلاً خوب نبود. او در هشت دیدار ۱۴ گل دریافت کرد که هفت گلش از پرسپولیس و تراکتورسازی بود. رحمتی حتی ضیافت پنالتی‌ها را هم باخت تا استقلال قهرمان جام حذفی نشود.

اُفت مهدی رحمتی در ابتدای فصل جاری هم ادامه پیدا کرد به گونه‌ای که آمار رحمتی همچنان عدد خوبی را نشان نمی‌داد تا جایی که در جام حذفی منصوریان می‌خواست از حسین حسینی درون دروازه بان استفاده کند که رحمتی مانع این کار شد.

در واقع مهدی رحمتی در پنج بازی اخیر یک گل دریافت کرده که این آمار فوق العاده ای محسوب می شود. آیا رحمتی به فوتبال برگشته است؟ این پرسشی است که نه با این چند دیدار ساده تر که در دیدارهای سخت تر و پرتعدادتر می‌توان پاسخ آن را یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.