دبیر شورای‌عالی امنیت ملی گفت: تا زمانیکه کار، تولید ثروت و تلاش برای توسعه همه‌جانبه به ادبیات رایج در بخش‌های مختلف کشور و گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی تبدیل نشود، مسیر رفع مشکلات اقتصادی هموار نمی‌شود.

برای رفع مشکلات اقتصادی باید تلاش همه‌جانبه در بخش‌های مختلف کشور صورت گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس‌، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با آیت‌الله شبیری زنجانی در قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

شمخانی در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از شرایط امنیتی، اقتصادی و سیاسی کشور بخش عمده‌ای از مشکلات و تهدیدات کشور را اقتصاد پایه عنوان کرد.

وی کاهش مشکلات اقتصادی را تکمیل‌کننده یکی از مهم‌ترین حلقه‌های زنجیره امنیت کشور عنوان کرد و افزود: تا زمانیکه کار، تولید ثروت و تلاش برای توسعه همه‌جانبه به ادبیات رایج در بخش‌های مختلف کشور و گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی تبدیل نشود، مسیر رفع مشکلات اقتصادی هموار نمی‌شود.

آیت‌الله شبیری‌زنجانی نیز در این ملاقات با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار مادی و معنوی در کشور مجموعه امکانات و زمینه‌ها برای توسعه اقتصادی و اجتماعی را فراهم عنوان کرد و اظهار داشت: وعده خداوند که تحقق آن قطعی است ناظر بر موفقیت فعالیت‌ها و جهدی است که در سایه اخلاص و ایمان صورت پذیرد.

وی در پایان این دیدار برای موفقیت بیش از پیش مسئولان و خدمت‌گزاران صادق نظام جمهوری اسلامی دعا کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.