جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: زمانی که در جبهه‌های جنوب با دشمن بعث درگیر بودیم، خبر رسید که برادری در یگان‌های آموزشی رزم به یادگیری فنون جنگی مشغول شده است.

روایت جانشین فرمانده سپاه از حضور یک نابغه در یگان‌ آموزشی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، سردار اسماعیل قاآنی در مراسم یادواره شهید مهندس آقاسی زاده که شامگاه پنجشنبه در جامعه الحسین بسیج مهندسین صنعتی مشهد برگزار شد، ضمن بیان خاطره اولین دیدار خود با شهید آقاسی زاده در جبهه‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: زمانی که در جبهه‌های جنوب با دشمن بعث درگیر بودیم، خبر رسید که برادری در یگان‌های آموزشی رزم به یادگیری فنون جنگی مشغول شده است؛ حال‌آنکه این فرد مهندسی نابغه است که به‌تازگی مدرک دانشگاهی خود را از خارج کشور اخذ کرده و بی‌آنکه برای این مدرک عالی حق‌وحقوقی بخواهد، برای کمک به نیروهای ایرانی به جبهه‌های نبرد شتافته است.
وی ساده زیستی را یکی دیگر از شاخصه‌های بارز این شهید دانست و افزود: زمانی که قرار بود خانواده خود را به اهواز کوچ دهد، وسایل زندگی خود را بر یک وانت سوار کرد و وقتی این خودرو به قرارگاه رسید، همه ما دیدیم که نصف بار وانت خالی است! در آن زمان که تلویزیون‌های 24 اینچی رنگی در بین اکثر خانواده‌ها معمول بود و حتی اقشار کم برخوردار جامعه هم‌توان خرید آن را داشتند، شهید آقاسی زاده تلویزیون 12 اینچ سیاه‌وسفید در خانه خود داشت که در بین فرماندهان تبدیل به ضرب‌المثلی از ساده زیستی شده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گل افشان گل محمدی ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
    0 0
    سلام ایکاش آقاس زاده ها برای جامعه نمونه بخصوص مسئولین اسوه و الگو می شدند و بزرگواریها و نبوغشان با تمام علم و توانمندیهایشان به فراموشی سپرده نمی شد. جای شهدا خالیست