در اغلب کتابفروشی‌ها «سقای آب و ادب» به عنوان یکی از آثار پرفروش هفته نام برده می‌شد و در کنار آن اما از اثری یاد می‌شد که به نقش یک روستا در دوران دفاع مقدس پرداخته است.

هنوز «سقای آب و ادب» می فروشد/«مهرنجون» نقش روستا در جنگ

به گزارش قدس آنلاین  رمان «مهرنجون» به‌ قلم محمد محمودی نورآبادی توسط انتشارات سوره مهر اوایل امسال چاپ شده که یکی از آثار پرفروش هفته اول آبان 95 است. این کتاب 300 صفحه‌ای با قلمی ساده به بیان خاطرات محمودی نورآبادی از دفاع مقدس می‌پردازد. در این کتاب نقش یک روستا در دوران دفاع مقدس به تفصیل بیان شده است. 

ردیف عنوان کتاب
پرفروش اول رحمت واسعه
پرفروش دوم سقای آب و ادب
پرفروش سوم تحریرهای رود، بچه های عاشورا، شازده کوچولو

کتابی نام آشنا از سید مهدی شجاعی همچنان در صدر فروش کتابفروشی های سراسر کشور است، «سقای آب و ادب» اثری است متفاوت از سید مهدی شجاعی؛ رمان و روایتی از زندگی حضرت عباس(ع)، که بعد از سال‌ها، اندک اندک جامه خلق پوشیده و این روزها در ظرف کتاب تقدیم مخاطبان شده است. رمان به یقین متفاوت است با آثاری از همین قلم، هم از حیث فرم و هم از حیث نوع نگاه محتوایی.

وزیر کشور طی هفته گذشته ضمن بازدید از خبرگزاری فارس عنوان کرد که این کتاب را به دانشجویانش پیشنهاد و هدیه می‌دهد.

ردیف عنوان نویسنده
نویسنده اول آیت‌الله بهجت
نویسنده دوم سید مهدی شجاعی
نویسنده سوم جوجو مویز

کتاب «تحریرهای رود» شامل منتخب اشعار عاشورایی سیدحمیدرضا برقعی همراه با آلبوم صوتی اجرای اشعار توسط شاعر به همت موسسه فرهنگی هنری «رسانه ی آفتاب» منتشر شده است؛ مجموعه اشعار آیینی برقعی با عنوان «طوفان واژه ها» با استقبال زیادی مواجه شده است.

از برقعی علاوه بر کتاب «طوفان واژه ها» تا کنون کتاب‎های «قبله مایل به تو»، «رقعه» و «حدود ساعت سه» منتشر شده است.

ردیف عنوان ناشر
ناشر اول کتاب نیستان
ناشر دوم دفتر تنظیم و نشر آثار آیت الله بهجت
ناشر سوم  افق

منبع:خبرگزاری فارس - گروه کتاب و ادبیات

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.