قدس آنلاین – یزد: توسط معاونت بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد در هفته پدافند غیرعامل ، مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) جمعیت هلال احمر استان یزد در روستای منجرمویی شهرستان لردگان برگزارشد.

اجرای مانور بهداشت و درمان اضطراری در روستای منجرمویی استان چهارمحال بختیاری از سوی هلال احمر یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : همزمان با هفته پدافند غیرعامل مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) جمعیت هلال احمراستان یزد در روستای منجرمویی استان چهارمحال بختیاری با هدف ارائه خدمات به مناطق محروم  برگزار شد .

محمد علی غنی زاده گفت: با برگزاری این مانورها باعث آمادگی، نیروهای امدادی برای پاسخگویی مناسب در حوادث میشود.

معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه بیان کرد: این مانور که به مدت سه روز در روستای منجرمویی از توابع شهرستان لردگان برگزار شد، تیم بهداشت و درمان اضطراری (BHCU)  هلال احمر استان یزد در مرکز روستا استقرار یافته و نسبت به ارایه خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی اقدام کرد.

وی افزود: در این مانور 1 تیم درمانی 20 نفره شامل پزشک، پرستار، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس تغذیه ، تکنسین دارویی ، ماما به همراه تعدادی از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مشارکت داشتندو جمع کثیری از روستائیان از خدمات بهداشتی و درمانی جمعیت هلال احمر استفاده کردند

غنی زاده اهداف عمده اجرای این مانور سراسری را ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و همچنین تمرین عملی ماموریتهای محوله در زمان وقوع سانحه عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مانور از تجهیزات درمانی و تشخیصی، و آمبولانس برای ارایه خدمات بهتر به روستائیان استفاده شده است

این مقام مسئول افزود : مانور به میزبانی استان چهار محال بختیاری می باشد که همزمان در این مانور استانهای اصفهان و مرکزی و چهارمحال بختیاری در روستاهای دیگر این استان نیز در حال خدمت رسانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.