قدس آنلاین- بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی: استاندار خراسان شمالی گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه پدافند غیر عامل ضروری است.

فرهنگ‌سازی در حوزه پدافند غیر عامل ضروری است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رضا صالحی در خصوص روز پدافند غیر عامل اظهار داشت: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری مسئله پدافند غیر عامل مربوط به زمان خاصی نیست ودر طول زمان و همیشگی است.
صالحی افزود: شعار امسال در حوزه پدافند غیر عامل مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل به پدافند غیر عامل است.
وی تاکید کرد: تحقق این شعار نیاز به رشد  فرهنگ پدافند غیر عامل در میان مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
صالحی افزود: اقدامات و برنامه های خوبی از سوی مسولین استانی و دستگاههای اجرایی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در سطح استان صورت گرفته است که قدردان زحمات آنان هستیم.
وی ادامه داد: برگزاری همایش کشوری مدیریت سلامت در حوزه پدافند غیرعامل که در آن میهمانانی کشوری از وزارت بهداشت و 31 استان کشور حضور داشتند، همایش های اداره کل آبفای استان، شرکت توزیع نیروی برق استان و سازمان جهاد کشاورزی و همپچنین همایش استانداری در جمع سمن ها از جمله اقدامات صورت گرفته است.
صالحی بیان داشت: اهدای کتاب رایگان به کتابخانه های مرتبط با دانشگاهها، دستگاههای اجرایی و کتابخانه های عمومی  در راستای تدوین 9 غرفه ویژه ی پدافند غیر عامل در این اماکن از دیگر اقدامات است.
استاندار خراسان شمالی همچنین دیدار با امام جمعه مرکز استان ، وزیر ارتباطات و فناوری و برگزاری صبحگاه و گردهمایی دانش‌آموزی و دانشجویی و همچنین رزمایش‌ها و تمرینات آمادگی در استان را نیز از سایر برنامه‌های هفته ی پدافند غیرعامل عنوان کرد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.