قدس آنلاین-ایلام: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: هم اکنون در کل استان بیش از ۹۸ درصد از خانوارهای ساکن در مناطق شهری، از نعمت گاز برخوردارند.

بیش از ۹۸ درصد از مناطق شهری ایلام از نعمت گاز برخوردارند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، روح‌الله نوریان در گفت ‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تاکنون در استان ایلام 227 روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند و عملیات اجرایی در 113 روستا نیز در دست اقدام است، اظهار داشت: شرکت گاز استان ایلام مصمم است تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور توسعه همه جانبه روستاهای استان، تمام روستاهای استان را از نعمت گاز برخوردار نماید.

وی با اشاره به اینکه در بخش روستایی استان تاکنون یک‌هزار و 640 کیلومتر شبکه اجرا و 30 هزار انشعاب روستایی نیز نصب شده است، افزود:  تا کنون بالغ بر 55 درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به برخورداری 28 روستای استان ایلام از گاز طبیعی در هفته دولت در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در هفته دولت کار گازرسانی 28 روستا از توابع شهرستان‌های آبدانان، ایوان، چرداول، دره ‌شهر و دهلران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

روح‌الله نوریان با بیان اینکه تاکنون بیش از 3 هزار و 500 خانوار در استان ایلام از نعمت گاز برخوردار شده اند، یادآور شد: در مناطق شهری استان بیش از3 هزار و 700 کیلومتر شبکه گاز ایجاد شده است.

وی به اتمام گازرسانی به 69 روستای دیگر استان تا پایان سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تا پایان امسال کار گازرسانی به 69 روستای استان از توابع شهرستان‌های آبدانان« 2 روستا »، ایلام« 20 روستا »، دهلران« 30 روستا »، چرداول«11 روستا »، مهران« 6 روستا » به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه با پایان کار گازرسانی و عملیات اجرایی این روستاها، ضریب برخورداری گاز طبیعی خانوارها در بخش روستایی در استان ایلام به 73 درصد افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: هم اکنون در کل استان بیش از 98 درصد از خانوارهای ساکن در مناطق شهری، از نعمت گاز برخوردارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.