۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کد خبر: 470060

عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس بر لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت تاکید کرد و افزود: در تیم اقتصادی دولت هماهنگی لازم برای برخورد با رکود وجود ندارد.

ضعف تیم اقتصادی دولت برای برخورد با رکود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت، محمد قمی در نشست علنی امروز (یک شنبه، 9 آبان ماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: درس آموزگار بزرگ انسانیت، امام حسین ( ع )  به بشریت عدالت، شهادت، شهامت، جوانمردی، کرامت و مبارزه با تبعیض،  فساد و تحریف است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پدر بزرگوار ایشان حضرت علی ( ع ) که فخر انسانیت است می فرماید؛ " شنیده ام در حکومت از پای زن یهودی خلخالی ربوده اند جا دارد انسان از غصه بمیرد " اما برادران و خواهران ما را چه شده است که دو، سه، هشت و صدها هزار میلیارد از بیت المال مملکت غارت می شود و ما هیچ توجهی نمی کنیم؛ این چه درسی است که از حسین گرفته ایم؟ مگر نه این است که برای فساد، تبعیض و اجرای عدالت باید بکوشیم و در صحنه باشیم؟ این نشستن ما در مجلس برخواستن ما اگر تحقق عدالت و مبارزه با تبعیض و فساد نباشد چه اثری دارد؟

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: آیا این همه شهید، جانباز و ایثارگر که برای برپایی و تحقق عدالت و مبارزه با تبعیض قیام کرده اند از ما توقع نداشته و ما را نظاره نمی کنند که چگونه در مقابل تبعیض و فساد ایستاده و مهر سکوت بر دهانمان زده ایم؟

قمی ادامه داد: ریاست محترم مجلس! از شما توقع دارم با همکاری نمایندگان پرچم مبارزه با فساد و تبعیض و اجرای عدالت را به دست بگیرید و با بی عدالتی مبارزه ای جدی داشته باشید؛ بدون شک مردم از شما حمایت خواهند کرد.

نماینده مردم پاکدشت درمجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه امروزه همه می دانیم که تبعیض و فساد در جامعه بیداد می کند، گفت: تبعیض و فساد هر روز چون موریانه از درون ارزش های انقلاب را بلعیده و می خورد؛ مگر ما نشنیده ایم که گفته اند " باید با ظلم و تبعیض و بیدادی که اساس حکومت را هدف گیری می کند د مبارزه کرد"؛ نباید مهر سکوت بر دهانمان بزنیم.

عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس با یادآوری تغییرات ایجاد شده در کابینه دولت، گفت: آقای روحانی! گرچه این تغییرات دیر صورت گرفت اما به هر جهت تغییرات انجام شده مایه دلگرمی، امید و اصلاح در جامعه است؛ نمایندگان محترم در روز سه شنبه با رای مثبت به وزرای پیشنهادی قلب ملت را خوشنود خواهند کرد.

نماینده مردم پاکدشت درمجلس شورای اسلامی،  افزود: البته باید آقای روحانی در تیم اقتصادی هم تجدید نظر کند زیرا در تیم اقتصادی دولت هماهنگی برای یک سیاست واحد برای برخورد با رکود وجود ندارد و به همین دلیل مردم از رکود و بیکاری فرزندانشان دلگیر و ناراحت هستند؛ باید سیاست های مشخص اتخاذ شده و این معضل بزرگ نظام یعنی مساله رکود حل و فصل گردد.

عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس، ادامه داد: کسانی هستند که روحانی را نصیحت می کنند و می گویند ما توصیه و تذکر می دهیم شما در انتخابات کاندید نشوید، اینجانب به این آقایان گوشزد می کنم به جای تذکر به آقای روحانی به دوستانتان تذکر دهید چوب لای چرخ دولت نگذارید و اجازه دهند دولت کار خود را انجام دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.