۳۲ سالن نمایش فیلم کانون پرورش فکری در سراسر کشور از روز 15 آبان 1395 میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها است.

نمایش فیلم‌های کودک در ۳۲سالن‌ کانون کشور

به گزارش قدس آنلاین، طرح نمایش فیلم‌های مناسب برای علاقه‌مندان با عنوان «کانون نمایش»، با پشتوانه‌ی حضور دیرپای کانون در گستره‌ی پدید آوردن و عرضه‌ی فیلم و آثار شایسته‌ی هنری برای کودکان و نوجوانان و بر اساس سیاست‌های اعلام شده‌ی کانون در پاسخ‌گویی به نیازهای فرهنگی مخاطبان کودک و نوجوان و ایجاد فرصت برقراری ارتباط هنرمندان و آثار هنری با مخاطبان، در دستور کار کانون قرار گرفته است.

در این طرح فیلم‌های سینمایی و بسته‌هایی از فیلم‌های کوتاه زنده و پویانمایی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود.

این طرح با همکاری بنیاد فارابی و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش گسترش خواهد یافت و به سالن‌های وزارت آموزش و پرورش و دیگر سالن‌های مناسب تعمیم داده می‌شود.

مسوولیت تأمین فیلم، برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای نمایش فیلم در سالن‌های کانون بر عهده‌ی معاون تولید و اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون است.

در عین حال با گسترش طرح و همکاری بنیاد فارابی و آموزش و پرورش، شورایی مرکب از نمایندگان هر سه نهاد و نماینده‌ی فیلم‌سازان این حوزه به دبیری مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون این وظیفه را بر عهده می‌گیرد.

بر همین اساس جدول زمان‌بندی نمایش فیلم‌ها به زودی برای مدیران کل کانون در استان‌های سراسر کشور ارسال خواهد شد و کانون هر استان می‌تواند ساعت نمایش را متناسب با شرایط بومی و اقلیمی خود تغییر دهد.

در عین حال کانون با هدف حمایت از تولید و اکران فیلم‌های کودک، برای نمایش فیلم‌های دیگر تهیه‌کنندگان سینما نیز اعلام آمادگی کرده است.

در تهران دو سالن سینما تئاتر کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی و همچنین مجتمع آفرینش بین فلکه سوم و چهارم تهران‌پارس، نبش 212 شرقی، پذیرای علاقه‌مندان است.

در همین حال مدارس، مهد کودک‌ها و سازمان‌ها می‌توانند تا سقف 50 درصد از تخفیف در خریداری بلیت در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چند روز پیش با اشاره به این که کانون در سراسر کشور دارای بیش از 400 سالن کوچک و بزرگ است اظهار امیدواری کرد در فاز بعدی و تا پایان سال 1395 تعداد سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم‌ها به 62 سالن افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.