وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ایران در مبارزه با تروریسم پیشتاز بوده و امروز دیگر کشورها نیز به این مبارزه پیوسته‌اند، گفت: امیدواریم صلح و ثبات در منطقه برقرار شود.

ایران در مبارزه با تروریسم پیشتاز بوده/ مصمم به تحکیم روابط با آنکارا هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امشب (یکشنبه) در مراسم نود و سومین سالگرد اعلام جمهوریت در ترکیه در محل سفارتخانه این کشور در تهران طی اظهاراتی ضمن تبریک این روز به دولت و ملت ترکیه گفت: خوشحالیم که دوران حکومت‌های دیکتاتوری به سر آمده است.

وی با اشاره به کودتای اخیر در ترکیه عنوان کرد: آقای ظریف وزیر خارجه ایران در شب کودتا تا صبح با دولت ترکیه در تماس بود تا حامی دولت ترکیه باشد.

واعظی اضافه کرد: خرسندیم از اینکه آقای اردوغان به همراه خود دوران پسا کودتا را مدیریت می‌کند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه تهران و آنکارا در تمام زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی روابط خوبی دارند، عنوان کرد: ما مصمم به تحکیم روابط هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه منطقه ما با بحران‌های زیادی مواجه است و همه کشورها از تروریسم رنج می‌برند، معتقدیم باید از صلح و ثبات حمایت کنیم.

واعظی با بیان اینکه ایران و ترکیه و برخی از کشورهای منطقه برای حل مسالمت‌آمیز مشکلات منطقه تلاش می‌کنند، اظهار داشت: ایران در مبارزه با تروریسم پیشتاز بوده و امروز دیگر کشورها نیز به این مبارزه پیوسته‌اند و امیدواریم صلح و ثبات در منطقه برقرار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.