سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی های بعمل آمده از روند اجرای برجام مشخص شد که با گذشت هشت ماه از تصویب برجام، دولت آمریکا 11 مورد عهد شکنی انجام داده است.

دولت آمریکا پس از برجام 11 مورد عهد شکنی کرده است/ایران بواسطه ایستادگی مردم و درایت های رهبر معظم انقلاب در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سیدحسین نقوی حسینی روز یکشنبه در کنگره خانه کارگر قرچک و ورامین که در کانون ملائک شهرستان قرچک برگزار شد اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با وجود تمامی عهد شکنی ها، تهدیدها و فشارهای استکبار جهانی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد که این امر نتیجه ایستادگی و مقاومت آحاد مردم و درایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت خدمتگذار است.
وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد طی هشت ماهی که از تصویب و اجرایی شدن برجام می گذرد، دولت آمریکا یازدهم مورد عهد شکنی کرده و خلاف برجام تحریم های جدید تصویب یا محدودیت هایی را علیه ایران اسلامی اعمال کرده است.
نقوی حسینی تصریح کرد: با وجود تمامی این عهدشکنی ها و فشارهای مختلف، ملت ایران بواسطه ایستادگی و مقاومت در کنار تلاش دولتمردان و تمامی ارکان نظام بر بحران ها فائق آمده و شرایط را برای خدمت رسانی به اصناف مختلف جامعه از جمله جامعه کارگری فراهم کرده است.
نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشت لوزان در خصوص بحران سوریه گفت: پس از گذشت چهار سال از بحران سوریه، قدرت های سلطه گر به این نتیجه رسیده اند که حل این مشکل بدون حضور ایران غیر ممکن است و آنان مجبور شدند که از ایران برای شرکت در این نشست دعوت کنند.
وی اظهار کرد: شرط ایران برای شرکت در این نشست، حضور نمایندگانی از دولت های عراق و مصر بود که آمریکا مجبور شد این شرط را پذیرفته و در برابر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود آورد.
نقوی حسینی با اشاره به مشکلات جامعه کارگری یادآور شد: بیشتر نمایندگان مجلس بر این باورند که صندوق کارگری به خانواده بزرگ کارگران تعلق دارد و هیچ دستگاهی اجازه ندارد که در حوزه اعتبارات تامین اجتماعی و بهداشت و درمان، شریک کارگران شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.