قائم‌ مقام جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رئیس‌جمهور نباید فعالین فتنه را در پست‌های حساس به کارگیرد، گفت: چرا کسانی را که در مجلس گذشته رأی نیاوردند، دوباره معرفی می‌کنند و آیا در کشور قحط الرجال است.

عصبانیت رییس سیاستگذاری ائمه جمعه از روحانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، سیدرضا تقوی ، با اشاره به سابقه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جریان فتنه تصریح کرد: فتنه خط قرمز نظام است و رهبر انقلاب نیز بارها بر این امر تأکید کرده‌اند. اینطور نیست که عده‌ای کشور را به هم بریزند، روی رأی مردم معامله کنند و آبروی ملت را ببرند ولی در پست‌های حساس قرار گیرند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور نباید فعالین فتنه را در پست‌های حساس به کارگیرد، گفت: برای من سوال است که چرا کسانی را که در مجلس گذشته رأی نیاوردند و ردالرجال هستند، دوباره معرفی می‌کنند و آیا در کشور قحط الرجال است؟؛ جای سوال دارد که چرا آقای روحانی به دلایل رد این شخص در مجلس گذشته توجه نکرده است.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز ضمن تاکید بر اینکه رفتار کنونی دولت بین مجلس و دولت فاصله می‌اندازد، اظهار داشت: اینکه دولت نیروهایی را به مجلس معرفی می‌کند که پایگاه و جایگاه لازم را در مجلس ندارند، نشان از ضعف دولت است و نمی‌دانم رئیس‌جمهور با چه فکری این فرد را دوباره معرفی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.