قدس آنلاین- یزد: مردم نیکوکار شهرستان تفت در۶ ماهه ابتدای سال جاری بیش از یک میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال صدقات پرداخت کردند.

رشد ۱۳ درصدی در پرداخت صدقه

به گزارش قدس آنلاین از یزد، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تفت با اشاره به پیشتازی مردم نیکوکار شهرستان تفت در پرداخت صدقات، اظهار داشت: مردم خداجوی شهرستان تفت از میان شهرستان های ۱۰ گانه استان، نسبت به برنامه عملیاتی تعیین شده در ۶ ماهه نخست سال جاری، رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

محمد حسن وراثی با بیان اینکه مردم سخاوتمند شهرستان تفت، همواره در طرحهای مشارکتی این نهاد، حضوری پر رنگ و فعال دارند گفت: تعداد ۹ هزارو ۸۹۰ صندوق صدقه برای دریافت وجوهات مردم نوعدوست در سطح شهرستان توزیع و نصب شده است،از کل صندوق های نصب شده ۴۵۶ صندوق بزرگ در معابر و میدان ها نصب است و تعداد۱۳۴ صندوق متوسط در مراکز اداری و شرکت ها و ۹ هزار و ۳۰۰ صندوق کوچک نیز در منازل توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان تفت با اشاره به رشد۱۳ درصدی صدقات در این شهرستان عنوان کرد: مردم نیکوکار شهرستان تفت در۶ ماهه ابتدای سال جاری بیش از یک میلیارد و۴۴۹ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

محمد حسن وراثی با تشریح فعالیت ها و خدمات ارائه شده به نیازمندان، تصریح کرد: هم اکنون ۶ هزار و ۷۵۰ نفر در قالب سه هزار و ۹۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تفت هستند و یکهزار و ۶۰۸ نفر از آنان به عنوان زنان سرپرست خانوار مشمول دریافت خدمات از این نهاد هستند.

وی افزود: طی۶ ماهه ابتدای سالجاری بیش از۲۰ میلیارد و۷۵۰ میلیون ریال مساعدت و کمک بلاعوض در زمینه های کمک معیشت، هزینه های درمانی، تعمیر وساخت مسکن، تامین جهیزیه نوعروسان و هزینه تحصیلی به مددجویان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شده است.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.