رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که حیدر بهاروند را با مشورت کفاشیان و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب کرده است.

توضیحات تاج در مورد انتخاب سرپرست سازمان لیگ

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج در مراسم معارفه حیدر بهاروند سرپرست جدید سازمان لیگ اظهار داشت: دوره بسیار خوبی را در سازمان لیگ را در کنار هیئت رئیسه محترم و علی کفاشیان گذراندم. چهار سال پیش که از سوی کفاشیان به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شدم  تلاش کردیم اقدام‌های مؤثر و سازنده‌ای در فوتبال باشگاهی انجام بدهیم. امروز شاهد جوانگرایی در لیگ برتر، افزایش میانگین دوندگی بازیکنان به میزان حدود 10 کیلومتر، رسیدن میانگین گلزنی در لیگ برتر به حدود 2.8 گل هستیم. لیگ دسته اول دیگر دو گروهی نیست و در یک گروه 18 تیمی برگزار می‌شود. لیگ برتر هم با 16 تیم بسیار پویا و جذاب برگزار می‌شود. البته سازمان لیگ به‌ویژه کمیته مسابقات در این مدت تلاش‌های زیادی در برگزاری منظم مسابقات داشتند.

وی ادامه داد: بعد از رفتنم به فدراسیون فوتبال مسئولیت سازمان لیگ با علی کاظمی بود، مردی پخته، فهیم و توانمند که توانست با درایت خوب سازمان لیگ را اداره کند. به هر حال برای سرپرستی سازمان لیگ  شرایط قانونی خاصی هست. اکنون حیدر بهاروند را برای سرپرست سازمان لیگ انتخاب کرده‌ایم و او را برای گرفتن رأی اعتماد به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال معرفی خواهیم کرد. ایشان را 20 سال است که می‌شناسم. آقای بهاروند آرامش دارد و این برای فوتبال ما خوب است، چون فوتبال را باید با آرامش مدیریت کرد. ذات فوتبال برد و باخت و شتاب دارد و باید با آرامش آن را مدیریت کرد. من بهاروند را پس از مشورت با کفاشیان و سایر اعضای هیئت رئیسه برای سازمان لیگ انتخاب کردم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من و کفاشیان سازمان لیگ را به خوبی می‌شناسیم. سازمان لیگ بهترین پرسنل را دارد و حجم کاری در سازمان لیگ بسیار زیاد است. در سازمان لیگ سکون و سکوت جایز نیست. من زمانی که در سازمان لیگ بودم هفته‌ای یک مصاحبه انجام می‌دادم، اما اکنون در فدراسیون فوتبال ماهی یکبار مصاحبه می‌کنم، آن هم به مناسبت‌هایی مثل بدرقه تیم‌های ملی است. در سازمان لیگ باید پاسخگو بود. برای بهاروند آرزوی توفیق دارم. از استاد علی کاظمی هم خیلی چیزها یاد گرفته‌ام. ایشان از اساتید برجسته فوتبال ایران است.

تاج با اشاره به مدیران گذشته سازمان لیگ گفت: باید از اعضای هیئت رئیسه و رؤسای سابق سازمان لیگ از گذشته تا امروز تشکر کنم از دهکردی، حسن پور، حاج جعفری، بهروان، عزیز محمدی، ملاحی، ابرقویی‌نژاد، جعفری هم کمال تشکر را دارم و امیدوارم عکس بهاروند در جایگاه رئیس سازمان لیگ تا مدت‌ها ثابت بماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.