قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: مبارزه و ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی چهره او را برای ملتهای مسلمان نمایان کرده و همین موضوع سبب شد تا در میدان نبرد شکستهای سختی را متحمل شود.

داعش دست پروده استکبار جهانی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم که در مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی سخن می گفت  با بیان اینکه رفتارهای غربیها در کمک به داعش و گروههای تروریستی تغییری نکرده و در زمانی که جبهه مقاومت در حال جنگ با دشمن است، به آنها کمک نظامی و مالی می شود افزود: داعش دستپروده استکبار جهانی است و اکنون که کشورهای اسلامی حامی جبهه مقاومت درصدد نابودی تروریستها هستند غرب با مظلوم نمایی مدعی مبارزه با تروریستها است.

این فرمانده 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد : گسیل تروریستهای وهابی و سلفی با هدف ضربه زدن به کشورهای اسلامی مهمترین سیاستی است که عربستان سعودی با هدف حمایت از رژیم صیهونیستی در سرزمینهای اسلامی اجرا می کند.

 وی با اشاره به اینکه برپایی جنگهای نیابتی توسط عربستان سعودی با حمایت کشورهای استکباری بزرگترین خیانت به جهان اسلام است اظهار داشت : عربستان سعودی به جای مبارزه با رژیم صیهونیستی و استکبار جهانی در کنار آنها قرار گرفته و سیاستهای آنان را در منطقه پیاده می کند.

وی با یاداوری هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز دانش آموز خاطر نشان کرد : این شهید بزرگوار بهترین الگو برای دانش آموزان و نسلهای بعدی انقلاب است. /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.