۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 470408

قدس آنلاین – سبزوار : مدیرعامل موسسه خیریه معلولین ذهنی امیرالمومنین(ع) سبزوارگفت : ۲۳ مرکز خیریه در سبزوار زیر نظر اداره بهزیستی این شهرستان در بخش های سالمندان، معلولین و کودکان بی سرپرست فعالیت دارند.

فعالیت ۲۳ مرکز خیریه در سبزوار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار حمید بلوکی که در مراسم چهلمین روز در گذشت بانوی نیکوکار سبزواری، که یک آپارتمان ۵۵ متری در منطقه پونک تهران را به موسسه خیریه معلولان ذهنی امیرالمومنین(ع) سبزوار اهدا نموده است  افزود : درعمل به وصیت بانو 'معظم مجلل' این آپارتمان در اختیار این موسسه قرار گرفت که هنوز ارزش آن برآورد نشده است.

وی با بیان اینکه با فروش یا اجاره این آپارتمان یک مجموعه اداری در مرکز معلولان ذهنی امیرالمومنین(ع) سبزوار به نام این بانوی خیر و نیکوکار احداث می شود تصریح کرد : یکی از مشکلات این مرکز کمبود فضا است که با احداث مجموعه اداری، فضاهای کنونی به مجموعه نگهداری از معلولین اختصاص می یابد.

بلوکی یادآورشد : ۴۰ درصد هزینه های این مرکز توسط خیرین، ۴۰ درصد آن توسط بهزیستی و خانواده مددجویان و ۲۰ درصد هزینه ها از محل درآمد تالار پذیرایی وابسته به این مرکز تامین می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سبزوار هم نیز گفت: اهدای این آپارتمان از سوی بانوی نیکوکار سبزواری کمک زیادی در رفع نیازهای مرکز معلولین خیریه این شهرستان می کند.

مرضیه کسرایی  با اشاره به اینکه یارانه پرداختی به تنهایی هزینه جامعه معلولان و سالمندان را تامین نمی کند و تامین هزینه جامعه هدف نیازمند کمک خیرین است اظهار داشت : ۱۱۵ معلول ذهنی دختر بالای ۱۴ سال در مرکز معلولان ذهنی امیرالمومنین(ع) سبزوار نگهداری می شوند . /   انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.