با اعلام باشگاه میوندالن نروژ، سوشا مکانی بار دیگر به تیم ملی فوتبال دعوت شده است؛ اتفاقی که می تواند حاشیه های زیادی را به همراه داشته باشد.

تصمیم عجیب کارلوس کی‌روش برای تیم ملی ایران/ دعوت از یک بازیکن منشوری

به گزارش قدس آنلاین، لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال که در لیگ برتر شاغل هستند، روز گذشته اعلام شد و حالا خیلی ها در انتظار هستند تا اسامی بازیکنان لژیونر برای دیدار با سوریه اعلام شود. در این باره عجیب ترین اتفاق به دعوت از سوشا مکانی به تیم ملی فوتبال برمی گردد. سوشا مکانی که سال گذشته به دلیل برخی حواشی از تیم ملی دور و سپس از سوی کمیته اخلاق با محرومیت 3 ماهه از حضور در لیگ برتر ایران مواجه شد، با اعلام سایت باشگاه میوندالن نروژ به تیم ملی فوتبال دعوت شده است.

کی‌روش در گذشته نیز اعتقادش به سوشا مکانی را نشان داده بود و حالا که شرایط برای این دروازه بان در لیگ نروژ آرام شده و از سوی دیگر او در بازی های گذشته تیمش هم عملکرد خوبی داشته، بار دیگر از او دعوت کرده تا در اردوی مالزی کنار ملی پوشان باشد.

درخشش مکانی در لیگ دسته دوم نروژ همراه تیم میوندالن به حدی است که او در 12 بازی برای تیمش به میدان رفته و 6 بار کلین شیت(بسته نگه داشتن دروازه) در کارنامه داشته است. ضمن اینکه همراه این تیم به پلی آف لیگ اوبوس صعود کرد.

سایت باشگاه میوندالن در این باره اعلام کرده نامه دعوت از مکانی به اردوی تیم ملی ایران از فدراسیون فوتبال به نروژ رسیده و این دروازه بان قبل از بازی با سوریه در اردوی مالزی باید به جمع شاگردان کی روش بپیوندد.

دعوت از سوشا مکانی در شرایطی صورت گرفته که علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی مصدوم شده و نمی تواند مقابل سوریه به میدان برود. از سوی دیگر علیرضا حقیقی، محمدرضا اخباری و رشید مظاهری 3 دروازه بانی هستند که از سوی کی روش به اردوی تهران دعوت شده اند و امروز و فردا باید خود را به کادرفنی معرفی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.