۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: 470548

خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته مصاحبه ای از الهه کولایی عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب منتشر کرد که شامل افشاگری های جدیدی از نحوه لیست بستن اصلاح طلبان با عنوان امید داشت.

گاف اصلاح طلبان که هیچ وقت تکذیب نشد!

کولایی در این مصاحبه عنوان می کند: " به هر حال افرادی که از امکان مالی و ارتباطات خوبی برخوردارند و چنین امکاناتی برای آن‌ها فراهم است، قطعاً نسبت به بقیه افراد شانس بیشتر و بهتری برای حضور در همه لیست‌های انتخاباتی دارند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از افکارنیوز، وی  «پول» و «رانت» را یکی از ابزارهای مهم برای ورود به سیاست و حضور در لیست‌های انتخاباتی دانست و گفت: پول و رانت و همچنین تلاش برای استفاده از سازوکارهای مؤثر در نتایج انتخابات؛ هیچ‌گاه از عرصه رقابت‌ها خارج نشده و نخواهد شد. ضمن اینکه در توسعه یافته‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورها نیز شاهد تأثیرگذاری چنین عواملی (رانت و پول) در انتخابات یا ورود کاندیداها به لیست‌ها هستیم.

 هر چند متن این مصاحبه هنوز بر خروجی خبرگزاری آنا موجود است و روزنامه آرمان به عنوان یکی از رسانه های مطرح اصلاح طلبان نیز گزارشی تحلیلی از سخنان کولایی منتشر کرد  اما حالا و تقریبا پس از 24 ساعت از این اظهار نظر ، پایگاه خبری اصلاح طلب دیده بان ایران مصاحبه ای از وی منتشر کرد که در آن کولایی این سخنان را تکذیب کرده است.

این موضوع نشان می دهد سخنان کولایی باعث ناراحتی دوستان اصلاح طلب وی شده و به نظر می رسد او را مجبور کرده اند که این موضوع را تکذیب کند.

کولایی در مصاحبه خود مدعی شده اصلا حرفی راجع به لیست امید نزده و تکذیبیه خود را برای خبرگزاری مربوطه نوشته اما هنوز این تکذیبیه در این خبرگزاری منتشر نشده و حتی مصاحبه کولایی نیز بر روی خروجی همچنان موجود است.

به نظر می رسد اصلاح طلبان در ماههای منتهی به انتخابات نمی خواهند دستشان در بستن لیست های انتخاباتی رو شود و این گاف بزرگ عضو مجمع زنان خود را به هر طریقی هست می خواهند ماست مالی کنند.

اصلاح طلبان باید بدانند مردم در پس از انتخابات مجلس و انتشار فیش های نجومی فهمیدند که در همین لیست تهران خانم حسینی دیده می شود که تنها رزومه اش دختر صفدر حسینی بودن می باشد و شاید اشاره کولایی به چنین افرادی در لیست امید بوده است.

باید منتظر ماند و دید برخورد اصلاح طلبان با این عضو خود و گاف بزرگ اش چیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.