قدس آنلاین - رفسنجان - مهناز شریفی: اولین گردهمایی استانی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوان با هدف ارائه آثار تولیدی هنرجویان، حمایت و تشویق فیلمسازان جوان و تبادل نظر اعضای انجمن ها به ویژه عکاسان و فیلمسازان سراسر استان در رفسنجان برگزار شد.

نخستین گردهمایی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوان استان کرمان در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیین اختتامیه مراسم گردهمایی استانی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوان در سینما گلستان امین رفسنجان برپا شد.

در این گردهمایی فیلم های هیوا، توپ، هم قسم، هدک و حیدر، کچ، بی بی، عروسک ها نفس می کشند، رخت و چرخه به ترتیب ساخته سیمین محیط، احمد دهقان رحیمی، سمانه اکبری، احمد عابدینی، سید محمد رضا حسینی، مهرداد حسنی، حسین طالبی، ایمان سلطانی، محمد خلیلی و محمد بخشی در دو سانس به نمایش گذاشته شد و پس از آن نشست تحلیل و نقد و بررسی آثار با حضور طهماسب صلح جو و فیلمسازان رفسنجان، کرمان و بم برگزار گردید و علاقمندان در نشست عکاسی با حضور حمید صادقی شرکت کردند.

این مراسم با حضور مسئولین، اساتید، پیشکسوتان، فیلمسازان، عکاسان و هنرمندان کرمان، بم و رفسنجان برگزار شد.

محمد آبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ضمن خیر مقدم به میهمانان، به بیان نحوه برگزاری گردهمایی و اهداف آن پرداخت و پس از آن حیدر شکاری سرپرست انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان گزارشی از برنامه های گردهمایی ارائه کرد.

آیین اختتامیه گردهمایی استانی فیلمسازان و عکاسان با صحبت های طهماسب صلح جو با موضوع نقد و تحلیل فیلم کوتاه و تجلیل از اساتید و هنرجویان فعال انجمن سینمای جوانان دفاتر کرمان، بم و رفسنجان به پایان رسید.

این گردهمایی به همت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رفسنجان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و روابط عمومی مس منطقه کرمان برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.