قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز در بازدید از ایستگاه شماره 10 خط یک متروی این شهر با بیان اینکه مراحل اصلی اتصال این خط به محدوده مرکزی شهر به پایان رسیدهاست، گفت: با اتمام تست‌های فنی، قطار شهری تا میدان ساعت در مرکز شهر سرویس‌دهی خواهد کرد.

اتصال خط یک مترو به مرکز شهر تبریز انجام شد/ آزمایش‌های فنی در حال انجام است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در بازدید از ایستگاه شماره 10 قطار شهری تبریز در میدان شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: با تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی، مراحل اصلی اتصال خط 1 مترو به محدوده مرکزی شهر به پایان رسیده و با اتمام تست‌های فنی، این مسیر به زودی در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی پروژه تاکید و خاطرنشان کرد: پروژه، باید با شتاب هر چه تمام پیگیری شده و در جزئی‌ترین بخش‌های سازه‌ای و طراحی مهیای اتمام تست‌های فنی شود؛ علاوه بر ضرورت‌های عمرانی و سازه‌ای، طراحی و نماسازی پروژه نیز اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شهردار تبریز با اشاره به مجاورت ایستگاه 10 با پروژه عتیق متذکر شد: پروژه عتیق به عنوان یکی از اقدامات کم‌نظیر کشوری در نوسازی بخش ناکارآمد مطرح و در کنار ایستگاه مترو، بافت مرکزی شهر را متحول خواهد ساخت.

نجفی خاطرنشان کرد: نقش ترافیکی پروژه عتیق و ظرفیت 1600 خودرویی پارکینگ این مجموعه چند منظوره، با افتتاح ایستگاه مترو در میدان شهید بهشتی  چشمگیرتر شده و تاثیر مهمی در روان‌سازی محدوده مرکزی شهر خواهد داشت.

وی با قدردانی از  تلاش‌های فنی و عمرانی پروژه مترو گفت: در یک سال گذشته صدها تن از عوامل اجرایی، فنی و مهندسی در شرایط بسیار دشوار عمق زمین، در تکاپوی شبانه‌روزی هستند.

شهردار تبریز اضافه کرد: اگرچه تلاش‌ بی‌وقفه این عزیزان، قابل‌مشاهده نیست اما با بهره‌برداری از خط یک، حجم فوق‌العاده این همت کارساز و همچنین حلاوت تلاش‌های صورت‌گرفته برای شهروندان محسوس خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.