قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: ۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند.

وحدت و همدلی و پیروی از رهبری عامل پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، ۱۳ آبان یادآور خروش مقدس و جاودانه راست قامتان تاریخ است که نشان دادند با الهام از نهضت حسینی و جرعه نوشی از مکتب مبارزه پیرجماران هرگز سر سازش و تسلیم در برابر یزیدیان زمان به ویژه استکبار شیطان بزرگ نداشته و ندارند.

۱۳ آبان تبلور حضور جوانان دانشجو و نوجوانان دانش آموز حامی مکتب استکبار ستیز حسینی است که با همه وجود در آوردگاه ستیز با کفر و نفاق حاضر شدند و انقلابی با شکوهتر از انقلاب اول آفریدند. بزرگ مردان و شیرزنانی که لانه جاسوسی شیطان بزرگ را با افتخار تسخیر کردند و نشان دادند که هیمنه کفر، پوشالی و شکست پذیر است.

این بیانیه می افزاید:. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است  و امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان؛ حضرت امام خمینی(ره) روحیه ی استکبارستیزی از مرزهای ایران، فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون که بدعهدی های دشمن دیرینه این ملت بیش از پیش بر همگان روشن تر شده است، وحدت کلمه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری راهگشای مسیر برای پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی است و لازم است همه مسئولین و مردم با اتحاد و همدلی و با تکیه بر توانمندی های بومی، موجبات سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

اینک در سال روز ۱۳ آبان؛ روز ملّی مبارزه با استکبار گرامی می داریم یاد و خاطره امام راحل و عظیم الشأن خمینی کبیر(ره) را که به ما درس حسینی بودن و حسینی ماندن و زیر بار ظلم و زور نرفتن را با گفتار و کردار خویش آموخت و درود خود را نثار شهدای انقلاب اسلامی می نماییم و با آنان عهد می بندیم که تا پای جان بیعت ولایت را با جان و مال خویش پاس بداریم.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان به همراه تشکل های مردمی، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی و کانون های فرهنگی تبلیغی، همه مردم به حضور گسترده و انقلابی در تجمع های یوم الله ۱۳ آبان دعوت می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.