قدس آنلاین- زابل : هوشنگ ناظری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زابل بیان داشت: با توجه به اهمیت ازدواج در سلامت فرد و جامعه و تاکید دین مبین اسلام بر این امر، برای ترویج این سنت حسنه و برداشتن موانع موجود بر سر راه آن، تمامی آحاد جامعه باید گام برداشته و نقش آفرینی کنند.

آحاد جامعه در راستای ازدواج آسان گام بردارند

  فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت : به منظور ترویج ازدواج در جامعه، تمامی اقشار و آحاد جامعه گام بردارند.

هوشنگ ناظری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زابل بیان داشت: با توجه به اهمیت ازدواج در سلامت فرد و جامعه و تاکید دین مبین اسلام بر این امر، برای ترویج این سنت حسنه و برداشتن موانع موجود بر سر راه آن، تمامی آحاد جامعه باید گام برداشته و نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: مسولان باید نسبت به وضعیت جوانان و رفع مشکلات آنان تلاش های ویژه ای داشته باشند بنابراین اگر مسولی نسبت به این مقوله ی مهم و اساسی بی تفاوت باشد به طور حتم در قبال اعضای خانواده خود نیز مسولیت خود را به خوبی ایفا نکرده است. معاون استاندارد و فرماندار ویژه ی شهرستان زابل خاطرنشان کرد: ازدواج ایرانی و اسلامی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل و نهادینه شود تا از این طریق نسلی دانا و فرهیخته برای آینده جامعه پرورش داد. ناظری با بیان اینکه، جوانان امید هر جامعه و کشور هستند، گفت: با برنامه ریزی دقیق و سنجیده، تدبیر، اقدام و عمل شایسته باید زمینه ساز ساخت آینده ای روشن از سوی جوانان این خطه باشیم بنابراین تمامی مسولان ذیربط در این راستا باید اقدام کنند. وی در پایان اضافه کرد: جوانان سرشار از استعدادهای نهان و ارزنده ای هستند که با شناخت و به کارگیری آنان در عرصه های مربوطه می توان شاهد شکوفایی و رشد جامعه بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.