رئیس هیات ورزش کارگری استان از اعزام نمایندگان کارگر استان به مسابقات دوچرخه سواری کارگران کشور خبر داد و گفت: توکلی، گرگین و براتی به عنوان نماینده کارگران استان به مسابقات دوچرخه سواری کارگران کشور به استان یزد اعزام شدند.

اعزام نماینده کارگران خراسان جنوبی به مسابقات دوچرخه سواری کشور

ابوالفضل علیزاده بیرجندی در گفت وگو با  قدس آنلاین در بیرجند با بیان اینکه این گروه با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قاین اعزام می شوند اظهارداشت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور از صبح امروز سه شنبه 11 آبان ماه با حضور 14 تیم از استان های مختلف کشور در شهر یزد آغاز شده است.

رئیس هیات ورزش کارگری خراسان جنوبی گفت: در این دوره از مسابقات تیم های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین، البرز، گلستان، تهران، فارس، لرستان، زنجان، مرکزی، کرمان، همدان، اصفهان و یزد حضور دارند که رقابت های خود را امروز سه شنبه در رشته های دور حذفی و 4000 متر انفرادی برگزار می کنند.

علیزاده بیرجندی افزود: این رقابت ها در سه رده سنی زیر 30 سال، 31 تا 40 سال و 40 سال به بالا برگزار می شود و ورزشکاران کارگر فردا چهارشنبه در ماده استقامت به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد:  بعد از مسابقات تنیس روی میز کارگران کشور این دومین اعزامی است که با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قاین انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.