آیت الله کعبی گفت: ملت و مسئولان انقلاب اسلامی چهره کریه، مکار و شیطانی آمریکا را شناخته و فریب لبخندهای زهرآگین آنها را نخورند چرا که آمریکا همیشه دشمن شماره یک ملت ایران باقی خواهد ماند.

پشت پرده دموکراسی آمریکا، خونریزی و چپاول و حمایت از رژیم صهیونیستی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با مهر با بیان اینکه امسال در روز ۱۳ آبان همچون گذشته ملت ایران فریادهای «مرگ بر آمریکا» خود را بر سر این شیطان بزرگ فریاد خواهند زد گفت: ظلم، جنایت و روحیه استکباری آمریکا از یک سو و روحیه استقلال، عدالت و آزادی خواهی ملت ایران از سوی دیگر باعث شده که ملت ایران همواره با چشم بدبینی نسبت به آمریکای جنایت کار نگاه کنند.
وی افزود: طبق فرمایش بنیان گذار انقلاب اسلامی، آمریکا را شیطان بزرگ می شناسیم و هر چه از زمان می گذرد این بدبینی نسبت به آمریکا بیشتر و بیشتر خواهد شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آمریکا همواره هیمنه اقتصادی و نظامی خود را علیه ملتهای آزادی خواه و استقلال طلب به کار برده است و امروز شاهدیم که پشتیبان تمام جنایت هایی که در سوریه، عراق، یمن و بحرین صورت می گیرد همین دشمن جرار و خونخوار ملتهاست. در حقیقت آمریکا پش سر تمام اقدامات ضد بشری در جهان است.
آیت الله کعبی گفت: آمریکا از یک سو حامی رژیم صهیونیستی کودک کش و از سوی دیگر حامی رژیم آل سعود است که زنان، مردان و کودکان یمن را به خاک و خون می کشاند.
وی با بیان اینکه سیاست های آمریکا هرگز تغییر نخواهد کرد و همیشه با همان صورت بزک کرده دم از دموکراسی می زند تصریح کرد: امروز در نطق های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا می بینیم و می شنویم که چگونه واقعیت نظام سراسر ریا و فریب آمریکا را نشان می دهند.
این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: پشت پرده دموکراسی بزک کرده، لوکس و فریبنده آمریکایی حیله و نیرنگ کارتل های آمریکایی خونخوار نهفته است که چپاول، سرقت، بی اخلاقی، بی نزاکتی، پرده دری، قدرت طلبی و حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی هدف نهایی آنهاست.
آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: ملت و مسئولان انقلاب اسلامی باید چهره کریه، مکار و شیطانی آمریکا را شناخته و فریب لبخندهای زهرآگین آنها را نخورند چرا که آمریکا همیشه دشمن شماره یک ملت ایران باقی خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مسئولان تصور می کنند که بدون هماهنگی با قدرت های بزرگ شیطانی نمی توانیم در دنیا به پیشرفت دست یابیم اما این خلاف نگاه رهبری و امام راحل است چرا که ولایت فقیه همواره بر این باور است که تکیه بر باورهای دینی، ارزشهای اسلامی و انقلابی، هویت خواهی و استقلال طلبی ملت ایران بر مدار اسلام و مکتب اهل بیت تضمین کننده پیشرفت جامعه اسلامی است.   

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.