خط قرمز-میلاد شکری: اعضای یک باند کلاهبرداری که در پوشش ثبت‌نام عتبات عالیات از50 نفر از شهروندان به مبلغ 520 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند از سوی پلیس آگاهی شهرستان فردیس شناسایی و دستگیر شدند.

520 میلیون کلاهبرداری در پوشش ثبت‌نام عتبات عالیات

سرهنگ «ایوب احمدی» فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس آگاهی و اظهار شکایت مبنی بر اینکه از سوی دو نفر که اقدام به ثبت نام عتبات عالیات می کردند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران مشخص شد که دو نفر با راه اندازی دفتر زیارتی و ثبت نام عتبات عالیات با دریافت وجه نقد برای صدور ویزا در کمتر از یک ماه و خلف وعده در این خصوص از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند.

با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله اقدامات اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری افراد کلاهبردار آغاز شد و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی منزل متهمان را شناسایی و پس از ورود به دفتر مذکور در بازرسی از آن جا تعداد 39 جلد گذرنامه و مبلغ 110 میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی مأموران به جرم خود مبنی بر راه اندازی دفتر ثبت نام عتبات عالیات به صورت غیر قانونی اعتراف کرده و اذعان داشتند که با این روش از 50 نفر از شهروندان مبلغ 520 میلیون ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.