کارگردان فیلم سینمایی «تمرین برای اجرا» با اشاره به آغاز اکران این فیلم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» از مردم خواست این فیلم را به خاطر علاقه به شاهنامه و فردوسی ببینند.

محمد علی سجادی:فیلم «تمرین برای اجرا» را به خاطر شاهنامه ببینید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از محمدعلی سجادی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «تمرین برای اجرا» به تازگی در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران شده است، گفت: این فیلم یک اثر متفاوت با موضوع شاهنامه است و امیدوارم هرکدام از مخاطبان و علاقمندان به سینما که شاهنامه و فردوسی را دوست دارند به دیدن این فیلم بیایند.

وی با اشاره به اینکه «تمرین برای اجرا» را به خاطر شاهنامه و فردوسی ببینید، توضیح داد: فکر نمی کنم دیگر کسی برای ساخت فیلمی با موضوع شاهنامه در سینمای ایران تلاش کند، چرا که معمولا ساخت چنین پروژه هایی چندان مورد حمایت قرار نمی گیرد.

این کارگردان ادامه داد: من از جمله کارگردانانی هستم که برای تبلیغ فیلمم نه جَم دارم، نه جم دارم و نه جیب و تنها فضایی که می توانم از آن برای تبلیغ «تمرین برای اجرا» استفاده کنم فضای مجازی است که امیدوارم بتواند تاثیرگذار باشد.

سجادی در پایان مردم، مخاطبان سینما و علاقمندان به شاهنامه را به دیدن «تمرینی برای اجرا» دعوت کرد. همچنین این فیلم فردا چهارشنبه ساعت ۲۰ در سینما فرهنگ رونمایی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک کارگردان تئاتر تصمیم می‌گیرد تا بازیگرانش داستان سیاوش را از روی شاهنامه فردوسی بخوانند و تمرین کنند برای اجرایی احتمالی. گرد آوردن بازیگران و فراهم کردن جای تمرین و وسایل صحنه و تلاطم بازیگران و مسائل شخصی‎شان با داستان سیاوش گره می‎خورد و روایت می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی چون میکائیل شهرستانی، مهدی میامی، محمد ساربان، محمود راسخ فر، شمس لنگرودی، حسین فلاح، آزاده موحد ، آوا دارویت، محمدعلی سجادی حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.