قدس آنلاین-ایلام-غلامرضا محمدمرادی: فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با همکاری و همراهی طرف عراقی و طی برنامه ریزی ها و اقدامات به عمل آمده، زمینه لازم برای برگزاری همایش بزرگ اربعین به خوبی فراهم شده است.

آمادگی کامل مرزبانی ناجا برای برگزاری همایش بزرگ اربعین

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار قاسم رضایی در گفتگو با خبرنگار ما در پایانه مرزی مهران، با بیان اینکه تاکنون جلسات خوبی با مسؤلان کشور عراق برای تسهیل در تردد و برقراری امنیت همه جانبه زائران برگزار شده و نتایج مطلوبی هم به دنبال داشته است، اظهار داشت: زائران بایستی بر اساس برنامه اعلام شده از سوی ستاد اربعین، مرز مورد نظر خود را برای سفر به کشور عراق برگزینند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی بر مدیریت زمان سفر و توجه زائران به اطلاعیه های صادره از سوی متولیان امر تأکید کرد و افزود: امیدواریم که زائران به آن برنامه و تقسیم بندی اعلام شده، توجه کنند و سپس  با اصل گذرنامه و ویزای معتبر در مرزهای کشور حضور یابند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تردد از مرز مهران در مواقع اضطرار، روزانه قریب ۱۰۰ هزار نفر است، بیان داشت: در حالت عادی، روزانه قریب ۵۰ هزار نفر می توانند از مرز مهران تردد داشته باشند.

سردار قاسم رضایی با اشاره به اینکه در صورت تکمیل بودن مدارک تردد، زائران با کمترین زمان ممکن از گیت ها عبور خواهند کرد، یادآور شد: امکانات زیرساختی و رفاهی مناسبی در مرز مهران برای تسهیل در تردد زوار فراهم شده است.

سردار قاسم رضایی با بیان اینکه پیش بینی می شود که امسال تردد زائران اربعین از مرز مهران بیش از سال قبل باشد، تصریح کرد: ما با تمام وجود از مرزها حفاظت و حراست خواهیم کرد و خود را برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به زائران اربعین نیز آماده کرده ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.