قدس آنلاین: سخنران مراسم پایانی یوم الله ۱۳ آبان مشهد گفت: باید توجه داشته باشیم که راه حل برون‌رفت از مشکلات ما اقتصاد مقاومتی بوده و در ارتباط با آمریکا نیست.

ارتباط با آمریکا راه حل برون‌رفت از مشکلات ‌اقتصادی نیست

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در سخنرانی مراسم پایانی راهپیمایی یوم‌ الله ۱۳ آبان مشهد که در رواق امام خمینی حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: در سیره امامان  معصوم ما کنار آمدن با استکبار هیچ جایی نداشته و باید توجه کنیم که راه حل برون‌رفت از مشکلات ما اقتصاد مقاومتی بوده و ارتباط با آمریکا نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا تا کنون برای هیچ کشوری منفعت نداشته است، تأکید کرد: سران این کشور تا کنون بارها وفادار نبودن خود به پیمان‌ها را نشان داده‌اند و این موضوع پس از برجام برای کسانی که به ارتباط با آمریکا خوشبین بودند کاملا روشن شده است.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: مصداق این موضوع که رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند که ما با دست نرم دشمن توجه نمی‌کنیم و به دست چدنی آنها که به دنبال زورگویی است توجه داریم این است که دشمن به دنبال نفوذ در کشور ما بوده و ما برای مبارزه با آن انقلابی اندیشیدن و انقلابی ماندن را سرلوحه امور خود قرار داده‌ایم.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه بزرگترین ناقض حقوق بشر آمریکاست، خاطرنشان کرد: اگر ستم‌هایی که آمریکا به جهان روا داشته در یک دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود این موضوع به طور کامل مشخص می‌شود.

وی افزود: دشمن می‌خواهد که با افکار نوجوانان و جوانان ما بازی کند و آن‌ها فریب دهند، اما این جماعت پرشور حاضر در راه پیمایی یوم الله ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهانش زدند و گفتند هیچگاه فریب نیرنگ‌هایت را نمی‌خوریم و در کسیر پیشرفت کشورمان پشت سر رهبر عزیزمان حرکت می‌کنیم.

سخنران مراسم پایانی یوم الله ۱۳ آبان مشهد با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تأکید کرد: اگر این مرکز شیطنت در کشور باقی می‌ماند شاهد بازگشت استعمار با استفاده از روش‌هایی مانند توطئه و نفوذ بودیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.