قدس آنلاین: معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ۴۵۰ مصوبه بهداشت و سلامت در خراسان رضوی اجرایی شده است.

اجرایی شدن ۴۵۰ مصوبه بهداشت و سلامت در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد حسینی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان اظهار داشت: نقشه جامع توسعه سلامت استان باید تدوین شود که با تحقق این وظیفه سهم دستگاه‌های دولتی در اجرای برنامه‌های سلامت و امنیت غدایی تعیین شود.

وی تصریح کرد: در دولت یازدهم دو هزار و 500 تخت بیمارستانی در دست ساخت است و از سال 92، 653 تخت بیمارستانی تحویل داده شده که از این تعداد هزار تخت آن در مشهد و مابقی در شهرستان‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برای احداث بیمارستان 500 ، 1000 و یک 500 تختخوابی دیگر در شرق، جنوب شهر و غرب مشهد قرار داد بسته شده است.

حسینی بیان کرد: طی فعالیت‌های دولت هزینه‌های خدمات درمانی برای روستائیان و شهرنشینان به سه و 6 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه از 95 مصوبه سلامت در مشهد 53 مصوبه اجرا شده، اظهار داشت: در استان 704 مصوبه سلامت داشته‌ایم که از این تعداد 450 مصوبه اجرایی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: ظرفیت آب شرب به 263 هزار متر مکعب افزایش پیدا کرده و دفع فاضلاب روستایی که تا سال 92 صفر بوده در 148 روستا رسیده است.

حسینی تصریح کرد: کارگروه‌های کیفیت نان در استان باید علاوه بر ارائه برنامه، ارزیابی را نیز در کار خود قرار دهند. از 327 نمونه‌گیری، نانوایی‌های تافتون و سنگک با 60 و 98 درصد عدم تطابق سبوس نان مواجه بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.